Kontaktirajte nas (PO-PE 11:00-17:00)
Kurir bi trebao ponoviti dostavu na navedenu adresu još dva puta. Naravno, to nije povezano s nikakvim dodatnim naknadama.
U tom je slučaju potrebno ne prihvatiti pošiljku od kurira. Ako pošiljka izazove sumnju, a pakiranje je na pr. oštećeno, trebate odbiti prihvatiti pošiljku i obavijestiti nas o situaciji. Pokušat ćemo poslati novu robu ili vam vratiti uplaćeni iznos što je prije moguće. Temeljitiji pregled paketa moguć je tek nakon plaćanja i potpisivanja prijevozne isprave. Zapravo, kurir nije dužan sudjelovati u ovom procesu, ali možete ga zamoliti da pričeka dok ne provjerite pošiljku. Ako se kurir ne složi, sjetite se (ili ga podsjetite) da će u slučaju oštećenja morati ponovo doći da napiše izvještaj o šteti. Kada se utvrdi oštećenje i napiše izvještaj, pošiljka ostaje kod adresata. Jamčimo da ćemo vam pomoći u procesu slanja robe natrag u našu trgovinu i s rješenjem cijele stvari.
Naravno, to je moguće, ali samo ako roba još nije spakirana u skladištu i predana kuriru. Prilikom izrade narudžbe navedite svoj zahtjev za kasniju dostavu u odjeljku 2. Dostava i plaćanje - gdje ispod opcija isporuke kliknete na okvir: unesite datum isporuke i unesite datum
ili popunite polje prilikom kreiranja narudžbe: "Komentar narudžbe" .
Ako je narudžba već u procesu realizacije, obratite se našem korisničkom centru što je prije moguće.
Kurir nije obvezan kontaktirati adresata pošiljke prije isporuke, stoga to nismo u mogućnosti garantirati. Zapravo je to individualna stvar svakog dostavljača, ali iz iskustva znamo da kurir obično naziva primatelja prije isporuke (obično ujutro prije isporuke).
Da, naravno, ako paket još nije isporučen prijevozniku - u ovom slučaju, kontaktirajte nas e-poštom i unesite novu adresu za dostavu. Prilagodit ćemo je u vašoj narudžbi,
Sve cijene dostave i plaćanja možete pronaći na stranici Dostava i plaćanje .
Očekivani datum otpreme i isporuke možete pronaći u pojedinostima vaše narudžbe.
Obratite nam se i mi ćemo provjeriti situaciju i riješiti ovaj problem što je prije moguće.
Očekivani datum otpreme i idostave možete pronaći u pojedinostima vaše narudžbe.
Nisu li ti pomogli naši odgovori?